11 Mac 2012

Ustazah Fatimah Syarha Idolaku~~~

Assalammualaikum sahabat...

Ustazah Fatimah Syarha,
Nama mu seindah peribadimu,
Tutur kata mu bisa memalingkan kelekaan seseorang,
Tatapan mata mu yang jernih dan wajahmu yang bersih,
Bisa menyejukkan hati2 yang menatapnya.


Alhamdulillah sahabat,
Bertempat di kolej keris mas ukm,bangi..
Untuk hari ini Ana sempat berjumpa dengan idola Ana,
Ibarat bulan jatuh ke riba, Ustazah Fatimah Syarha datang ke kolej penginapan Ana atas satu jemputan sebagai panelis pada hari ini bersama Iman Muda Najdi.

Walaupun sekejap peluang bersua muka dengan idola Ana, namun Ana sangat puas dengan pengisian yang telah diberikan oleh beliau dalam ceramah yang disampaikan. ALHAMDULILLAH...

Bersama moderator Noraini Jumahir yang agak lucu kadang-kadang, lebih2 lagi dijadikan mangsa gurauan idola Ana. Tidak lupa juga penerangan yang diberikan oleh Iman Muda Najdi melalui pandangan yang telah diberikan oleh beliau. Sebenarnya sudah beberapa kali Ustazah Fatimah Syarha datang ke UKM untuk perkongsian ilmu beliau, namun kekangan masa dan halangan yang tidak dapat dielakkan menjadikan ia seribu alasan bagi Ana berjumpa dan mendengar coretan yang akan disampaikan oleh beliau.

Namun pada hari ini alhamdulillah Ana sempat berjumpa dan bermesra dengan beliau. Ana kagum denga sikap mesra beliau dengan remaja yang ingin bergambar dengan beliau dan sikap sabar serta murah dengan senyuman. SUBHANALLAH...bersesuaian sangat dengan tajuk yang dibincangkan pada hari ini iaitu WE ARE BEAUTIFUL..
Berikut adalah gambar yang sempat Ana snap semasa sesi majlis ilmu yang dijalankan tadi..







Wassalam...

p/s: belum berkesempatan menbaca buku hasil nukilan Ustazah Fatimah Syarha: Sebarkan Cinta-Mu~~



Tiada ulasan: