31 Disember 2011

Hari-hariku~~


Assalammualaikum sahabat Ana...

Rasanya minggu ni la paling banyak topik yang keluar berkaitan dengan cinta. Orang lain masa study week ni lah banyak bincang pasal topik yang akan keluar dalam exam, Ana dengan sahabat Ana lain pulak..hehe..tak habis-habis pasal cinta, kahwin dan anak.

Cinta tu memang indah, tapi kadang-kadang keindahan yang terlalu leka akan memabukkan insan yang bercinta. Sahabat, bila usia semakin tinggi, kadang-kadang pemikiran kita tidak pernah lari daripada memikirkan tentang pasangan yang akan menjadi teman satu bantal dengan kita dan insyaALLAH teman hingga ke jannah.

Pasangan hidupku. Setiap orang ada impian masing-masing tentang kriteria pasangan hidup mereka, begitu juga dengan Ana (sama macam Hilal Asyraf, insyaALLAH :P ..). Namun jika seseorang ingin mencari yang soleh, dia hendaklah menjadi solehah dahulu dan juga yang sebaliknya Betul tak sahabat ('',)

Hari ni terasa nak tukar pic baru je dekat profil fb, tapi bila sahabat Ana tanya buat sendiri ke profil pic tu?...urmmm..takdelah, dah nama kat situ langit ilahi saudara Hilal yang punya, hari- hari la rasa terbang kot...haha..soo...tak jadi la nak tukar pic tu.

Hohoho..Ana pun tak tahu apa yang dimerapukan dalam entri ni sekarang..hehe. Ok, sekarang sedang gigih menyiapkan tesis dengan semangatnya. Pengisian yang menarik akan datang.

Wassalam.

p/s: ntah apa-apa ntah, maaf la sahabat..jiwa kacau datang lagi.

Tiada ulasan: