10 Disember 2011

Hilal Asyraf


Assalammualaikum sahabat (",)

Hilal Asyraf...siapa dia???

Memang mula-mula Ana tak kenal pun siapa beliau. Tapi bila Ana like page beliau Ana dapati beliau sememangnya seorang hamba ALLAH yang hebat.
Hensem tak?

Ana suka baca setiap kata-kata yang ditulis oleh beliau, kata-kata yang sangat telus lahir dari hati. Alangkah indah dapat bertemu dan bersahabat dengan beliau. Mungkin banyak kata-kata yang bernas yang akan lahir dari kotak pemikiran beliau saban hari. Alangkah beruntungnya teman-teman yang berada disisi beliau.

Dalam usia yang dikatakan agak muda dan mentah 22 tahun sekarang, sama dengan Ana. Beliau sudah menghasilkan beberapa karya yang sangat menarik seperti VT, Takdir, Sinergi dan Hero adalah antara cebisan karya beliau yang menarik. Beliau sememangnya penulis terkenal.

Hilal Asyraf...anda adalah menguat semangat Ana untuk menjadi lebih baik daripada sebelum ini dalam mengarang kata-kata dan insyaALLAH penulis =) .

Ana sangat berharap dapat berjumpa dengan penulis yang serba boleh ini atau bertemu dalam majlis ilmu yang dihadiri oleh beliau. Tapi adakah akan tertunai impian itu memandangkan beliau sekarang berada di Jordan menuntut ilmu.

"Hilal Asyraf sudikah anda menjadi Raja dihati saya"?

Ummmm...macam tu ke Ana nak cakap bila jumpa beliau?

Ha3..acah je, kalau sudi apa salahnya =P, kecil tapak tangan, nyiru saya tadahkan tuan hamba.

p/s: dalam hidup kita, kadang-kadang peniup semangat sememangnya penting untuk meneruskan perjuangan, seperti mana idola Ana Hilal Asyraf.


6 ulasan:

ain farahin berkata...

ain pun ske karya hilal asyraf.

Srikandi Buku berkata...

He3...kalau ain belum like page dia, like la skrg..best baca.

Bukan minat je..dah jatuh hati..oppss.ha3

sakinah mawaddah berkata...

sy sokong anda my sahabat ^_^

Srikandi Buku berkata...

Terima kasih sahabatlu =),he3

cinta_sakura berkata...

Ana......^___^

Srikandi Buku berkata...

Cinta_sakura...

Bak kata Hilal Asyraf, didalam hati sekarang ada gerimis =)